مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-26سياسي

کتاب «بررسی اندیشه سیاسی میرزا» در گیلان تدوین می شود


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در گیلان از تهیه و تدوین کتابی با موضوع «بررسی اندیشه سیاسی میرزا کوچک خان جنگلی»در استان خبر داد.

- ایسنا/گیلان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در گیلان از تهیه و تدوین کتابی با موضوع بررسی اندیشه سیاسی میرزا کوچک خان جنگلی در استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دفتر خبرگزاری بسیج استان برگزار شد با بیان اینکه 11 آذر هر سال یادآور سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی است اظهار کرد: میرزا کوچک خان جنگلی، الگوی سرافراز علمای شیعه و جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه همزمان با سالروز شهادت میرزاکوچک خان یادواره شهدای طلبه و روحانی استان گیلان برگزار می شود گفت: گیلان 152 شهید طلبه و روحانی دارد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش علمای شیعه در دفاع از مرزهای عقیدتی و سیاسی گفت: علما در زمان پیامبر اسلام نیز در راستای نگهبانی از دین نقش آفرینی داشتند.

حجت الاسلام محمدی، نقش علما در نگهبانی از دین را شامل ترویج و تشویق علم، تبلیغ و فرهنگ سازی، ارتقای معنویت و دین و ایمان مردم و مبارزه با بدعت ها عنوان کرد و گفت: علما با مبارزه با بدعت ها از دین پاسداری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «بررسی اندیشه سیاسی میرزا» در گیلان تدوین می شود

کتاب «بررسی اندیشه سیاسی میرزا» در گیلان تدوین می شود